helg:)

va ute igår för första gången på 10 månader!! Började med att jag emma, malin & sandra satt hemma hos emma å förfesta, vid 23.30 (tror jag) åkte vi ner till "krogen"  å köpte in en kanna cider å en kanna öl som vi surplade i oss.. efter bara en halvtimma tröttnade vi å gick vidare till "kockar"  där beställde vi en cider var som vi fick hälla i oss, för när vi hade köpt cider så ringde PB å ville att vi skulle åka med i Jonas Dodge så det blev ju till att lämna kockar å ut å åka en sväng.. åkte la i en timma eller nåt sen skulle jag hem men när jag ringer claes å frågar var han är(han ska hämta mig) så hade han kommit till torskogs slott å där hade han fått dungtering, så vi fick åka till kode å hämta reservdäck å sen åka å  till claes å byta däck.. efter det va det hemgång å säng dax! En hel lyckad kväll om man bortser från pungteringen:)

Idag har vi varit å köpt en ny barnvagn.. smart som jag é ska jag sälja våran barnvagn på måndag men hade inte fixat någon ny, så det fick vi göra idag! :)
Just nu kolla jag å Leo på melodifestivalen, medans claes är å grejar med Oldsen.. Förhoppningsvis så har han lagat den tills imorgon! så då har vi en bil till Kungälvscrusingen så slipper vi åka volvo :D *asg*

Imorgon blir det dop.. sofias Olle ska döpas! Hoppas det går bra med Leo i kyrkan bara, pinsamt om han sätter igång å vröla!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0