Älskar min lillprins!

Igår va på Olles dop, och det gick värkligen jätte bra i kyrkan med Leo, han satt vaken i sin stol i 40 minuter utan att skrika, och sen somnade han.. annars brukar han kunna vara vaken 10 minuter sen vill han ha uppmärksamhet å börja gråta! Är så stolt över honom!! :)

Idag har jag varit med Ida hela dagen.. varit på coop, ikea å sen någon annan affär i närheten.. å mamma å syrran passade Leo så han slapp flänga runt med oss! Har varit jätte trevligt men visst saknade jag prinsen när hnan inte va med!

Sitter nu å väntar på att älskling ska komma hem.. han är å grejar med Oldsen, hoppas värkligen han får igång den till kungälvs crusingen på Lördag,  men det är la tveksamt! men jag håller tummarna!!

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0